Alla inlägg under april 2012

Av Wenche Rydén Linné - 11 april 2012 22:12

Ja, det har varit alldeles för länge sedan jag var inne och skrev nåt.

Det har inte hänt jättemycket sedan sist.

Jag har haft ett otroligt roligt uppdrag (som varade två veckor) där jag lastar lastbilar genom att köra in i dem med motviktstruck. Det var en upplevelse.

Ordrar ska köras fram också.

Tyvärr tog det uppdraget slut veckan innan påsk men på skärtorsdagen så fick jag fixa tillbaka mig dit.

De hade frågat efter mig då det nu var en annan herre som var sjukskriven (två veckor till att börja med). Mitt uppdrag jag hade då ville inte släppa mig så jag fick ringa till dem och övertala dem om att låta mig gå.

Det enda negativa är att denna gången är det tvåskift och kanske treskift. Dagtid hade ju varit det ideala men man får ju inte välja.

Ska försöka bli lite flitigare på att skriva.

Ovido - Quiz & Flashcards