Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Long time no see

Av Wenche Rydén Linné - 11 oktober 2011 11:39

Jisses vad längesen det var jag var här och skrev. 

Men jag har en förklaring, jag har börjat jobba igen.

Efterr att varit utan uppdrag i två veckor fick jag ett uppdrag på en industri som tillverkar gummipackninngar. Tyvärr är det inte mycket som är bra. 

Det är dålig belysning, varm som in i h......te, dålig luft och JAG JOBBAR 2-SKIFT.

Som tur är så är folket som jobbar där väldigt trevliga och hjälpsamma, det är nog det enda plusset.

Jag har ingen aning om hur länge jag ska vara där men just nu så söker jag alla jobb jag kan få tag i.

Att jobba för Manpower har funkat väldigt bra. Alltid bra lön och inga problem att få respons från min PA som är helt underbar.

Däremot är det inte så smidigt längre nu när jag har tre barn och egentligen inte kan jobba vlka tider som helst.

Jag vill helst av allt ha ett fast jobb med fasta tider (helst ett som är roligt med ).

Det känns lite pissigt just nu att varannan vecka slita upp ungarna innan kl 6 och lämna dem till farmor och farfar. Farfar jobbar ju ständigt andra skift och kommer ibland hem väldigt sent på natten (eller tidigt på morgonen) och behöver få sova. Det är inte det enklaste när det är tre ungar som för oväsen.

Jaja, bara att hoppas på det bästa.

Denna veckan är ju extra jobbig med eftersom jag jobbar kvällen.

Jag måste ändå upp kl 6 för att den store killen ska till skolan.

Ett par av mina jobbarkompisar var trötta igår, de hade vaknat kl 10 !!??

Lär väl vara mer eller mindre död på fredag. Nu i fredags så gick den annars pigga nattugglan och lade sig 21.30

 
 
Fia

Fia

11 oktober 2011 21:24

Slit inte ut dig älskade syster, Kram/fia.

http://livsnjutaren-livsnjutaren.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards