Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Slut nu

Av Wenche Rydén Linné - 11 september 2011 21:38

Ja det är jag.

Idag och igår har vi hållt på att flytta möbler mellan ungarnas rum. Möblerat om och bytt ut en del.

Kastat ut en massa skit för vi håller på att renovera ett rum till Fabian. Och därefter städat......städat, städat och städat.

Imorgon blir det tandläkaren med Adam direkt efter att vi har lämnat Fabian i skolan.

Sedan ska vi förbi affären och handla lite.

Men nu är det en dusch och kolla Big Bang Theory som min kära vän påminde mig om.

Tack älskade Biggan. Du är guld värd.

Ska försöka slänga in lite filmrecentioner också, men det får bli en annan dag.

Gonatt på er.

 
 
Ingen bild

Vendela

12 september 2011 12:50

Hejsan,
det skulle vara fint att se hur Fabians rum blir!

Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards