Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Trött på sjukdomar

Av Wenche Rydén Linné - 5 mars 2012 21:03

Är fortfarande kvar på mitt uppdrag!

Ett jätteroligt ställe med trevligt folk och varierande uppgifter.

Jag monterar butiksinredningar, och för mig som gillar att sätta ihop IKEA-prylar så är detta jättekul.

Det bygger på samma koncept fast man har lite bättre grejer (verktyg) att jobba med.

Tyvärr så åkte jag på magsjuka i torsdags och var tvungen att vara hemma torsdag och fredag.

Min kropp tyckte inte att det räckte med en dunderförkylning.

Som ett brev på posten efter allt detta dök det i lördags upp ett jättemunsår :(.

Jaja, nu kan det bara bli bättre.

Missade att vi skulle på utvecklingssamtal idag med så 17.10 ringde Fabians fröken och frågade om vi hade glömt.

Vi hade då bara precis kommit innanför dörren så det var bara att vända i dörren.

Gubben och de små fick vara hemma denna gången.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards