Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Hoppas hoppas hoppas

Av Wenche Rydén Linné - 11 december 2011 21:35

I onsdags ringde en kvinna från Manpowerkontoret och ville ha  lite uppgifter.

Det var för jobbet som jag är såå intresserad av.

Eftersom hon inte känner mig ville hon att jag skulle svara på lite frågor för hon skulle skriva en personbeskrivning för jobbet.

Jag tycker jag fick fram vad jag ville ha sagt och det verkade som att hon tyckte om det hon hörde. Bara att hoppas på att de på företaget gör det också så att man kan få en chans att visa vad man går för.

Nu är det bara att hålla tummarna.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards