Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Gubbens specialitet

Av Wenche Rydén Linné - 12 mars 2011 21:01

Idag hade jag beställt chili con carne av min man. Jag har aldrig gjort det och aldrig behövt det heller. Gubben är nämligen överjävlig på detta. Idag var det även en skål med rostade jordnötter till för den som ville ha. Lite uppskivad baguette till satt som en smäck.

Var uppe på vinden idag och rensade i de tre säckarna med leksaker vi hade där. Det blev en säck till tippen med leksaker som fattades delar av eller var trasiga. Bytte ut en del av Adams leksaker så nu har han "nya" grejer att leka med.

Sen blev det dusch av Fabian och Adam och efter det en grundlig städning av det lilla badrummet.

Sitter nu och funderar på om jag ska våga mig på något snask eller om jag ska låta bli :).....fast det är ju lördag ;).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards