Alla inlägg den 14 mars 2011

Aj

Av Wenche Rydén Linné - 14 mars 2011 21:46

Tror jag bröt lilltån igår. Hade som vanligt lite många järn i elden. Med Charlie på armen och tvättkorgen i den andra handen skulle jag gå upp till tvättstugan. Skulle ju köra igång en maskin med tvätt och passa på att byta blöja på Charlie. I matrummet hade Fabian byggt en koja med matrumsstolarna och lite filtar. Jag tänkte att istället för att riva sönder hans koja så går jag på andra sidan bordet men där stod en stol som Adam brukar stå på och titta ut på lastbilar och dylikt. Skulle bara flytta in den men eftersom att den är tung som bly så fick jag lyfta och höfta till den......och lyckades dänga mer den på min lilltå. RACKANS vad ont det gjorde. Så nu har man en väldigt färgglad tå....mest mörklila/svart men även mörkröd. Jaja, det är bättre idag men det var inte jätteskönt att ta på sig skorna när jag skulle hämta Fabbe i skolan.

Skulle åkt till Ullared med pappa idag men det får vänta till onsdag.

Imorgon blir det till att baka, skulle gjort det idag men jag hade inte tillräckligt med margarin hemma. Det är avhjälpt nu, köpte 2 kg idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards