Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Wenche Rydén Linné - 12 mars 2011 21:01

Idag hade jag beställt chili con carne av min man. Jag har aldrig gjort det och aldrig behövt det heller. Gubben är nämligen överjävlig på detta. Idag var det även en skål med rostade jordnötter till för den som ville ha. Lite uppskivad baguette till satt som en smäck.

Var uppe på vinden idag och rensade i de tre säckarna med leksaker vi hade där. Det blev en säck till tippen med leksaker som fattades delar av eller var trasiga. Bytte ut en del av Adams leksaker så nu har han "nya" grejer att leka med.

Sen blev det dusch av Fabian och Adam och efter det en grundlig städning av det lilla badrummet.

Sitter nu och funderar på om jag ska våga mig på något snask eller om jag ska låta bli :).....fast det är ju lördag ;).

Av Wenche Rydén Linné - 12 mars 2011 20:51

   Denna såg vi igår, barntillåten från 7 år. Lite kul emellanåt men inget "over the top". Fabbe förväntansfull, somnade efter halva filmen. Gubben såg inget alls för han låg hos Adam och försökte få honom att somna, lättare sagt än gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards