Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

40 års fest

Av Wenche Rydén Linné - 29 maj 2011 21:04

Igår var vi på 40 års fest hos en kompis till mig. Det var riktigt trevligt. Alla hade med sina barn så de fick leka ihop. Jag säger bara...Jisses vad snälla och fina mina barn är.....jämfört med vissa andra. Tipspromenaden gick väldigt bra, 11 av 12...bra kännedom av huvudpersonen :)). Har ju dock känt henne i 14 år.


Mors dag idag med. Blev en tur till Ullared med hela familjen, spontana som vi är.

Fabian ska iväg på scoutläger på torsdag så det var en del som skulle inhandlas. Gubben fick springa av sig inne på net on net med.


Lille Charlie börjar äntligen få tänder, snorig är han men lika lycklig. Däremot är det lite sämre med ätandet men det går snart över.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards