Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Blogguppehåll

Av Wenche Rydén Linné - 11 september 2011 20:31

Jag försöker att hålla mig till att baka matbröd på veckorna eftersom att vi nu äter smörgåsar till kvällsmat må-tors.

Jag och småkillarna äter lunch hemma, Fabian äter i skolan och Jörgen äter på jobbet.

Det finns ingen anledning att äta "middag" två gånger.

Så nu blir det smörgåsar med hembakat bröd, massa olika pålägg, egenodlad plocksallad, gurka, tomat oh paprika. Ibland blir det även kokta eller stekta ägg.

Om mannen inte ätit middag eller om det är något mindre gott i skolan så blir det något mer matigt att äta.

Jag har haft fullt upp på dagarna och varit för trött på kvällarna för att blogga så nu kommer väl alla recept på en gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards