Alla inlägg den 5 april 2011

Av Wenche Rydén Linné - 5 april 2011 06:51

Ja, då drabbade det även mig.

Natten mellan fredag och lördag så var den i full gång men det är över fem år sen sist så det är rätt ok. Hos mig blir det alltid spysjuka men det går ju fortare över då.  Mellan mina lopp till toaletten så ville ju Charlie ha nattamat så det var bara att amma i våran säng och sedan gå ner till tv-rummet (granne med toaletten) och lägga sig en liten stund. Har ju två trappor ner till toaletten från sovrummet. Det brukar ju kunna bli rätt akut när det är magsjuka. Lördagen tillbringades i soffan drickandes proviva, några skorpor slank ner också. Söndagen var helt ok, dock helt utan utsvävningar. Jag och Fabian var bara ute i skogen bakom huset ooch gjorde hans läxa. De skulle lära sig barrträden. Igår (måndag) var det svärfars födelsedag och han kom förbi och hälsade på när han var ute och gick med svågerns ulltuss till hund. Vi passade då på att gå med honom på rundan genom hela samhället och jisses vad fort kondisen tryter när  man är sjuk en liten stund. Men i dag är det tisdag och nya tag för en ny dag. Får försöka ta mig ut en liten stund idag med. Ha det gott.

Ovido - Quiz & Flashcards