Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Wenche Rydén Linné - 25 februari 2011 23:58

Jupp, idag har min man varit och jobbat i jönköping. Han hade lite döötid mellan sina lass så han åkte bort till favvoaffären MediaMarkt och fixade en ny dator till mig :)). Så nu är det en del som ska fixas så jag får den som jag vill.

I em när jag skulle hämta Fabbe i skolan så hängde han med en kompis hem, jag passade på att gå en liten runda med boysen. Gick ner i samhället och skulle kolla tid på filmen "Trassel", tänkte överraska Fabbe med ett biobesök på söndag. Det har stått i västboandan i två veckor nu att det är en "kommande" film och att den ska gå 27/2 vilket ju är på söndag. Fick reda på av städerskan på folkets hus att det "är felskrivet" för nu på söndag är det bara Änglagård som går, hon visste dock inte när trassel skulle visas....irriterande.

Nu har jag fixat två smörgåstårtor inför dopet imorgon, får de om jag orkar baka någon kaka till kaffet. Tänkte jag skulle gjort en gräddtårta också men det får inte plats mer i kylen. Ska lägga upp en bild eller två när jag har garnerat färdigt dem. Charlie tyckte att jag skulle ge honom lite mat så jag får garnera färdigt dem innan dopet. Nu tycker lillkillen att det är dags att sussa så det är bara att följa med. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards