Alla inlägg under februari 2011

Av Wenche Rydén Linné - 12 februari 2011 22:55

 

Denna filmen såg vi i kväll. Rätt kul men den blev lite väl hysterisk.

Av Wenche Rydén Linné - 12 februari 2011 17:51

Igår kollade vi på denna filmen. Ungarna (och vi vuxna) tyckte den var riktigt rolig. Bra musik var det också :))                                               

Av Wenche Rydén Linné - 12 februari 2011 17:24

Det är frågan.....men det blev blogga.

Har funderat på det många gånger. Alla andra bloggar ju, vissa om bra och väsentliga saker, andra om "trams"  och mindre intressanta saker. Båda är ju lika bra. Den enes skräp är den andres skatt. Allt kan ju inte vara skatt för mig. Tur att alla har olika intressen och åsikter :)).

Har ju några fler lediga minuter nu när jag är mammaledig än om jag skulle jobba.

Den store grabben på 7 ½ klarar ju sig helt själv, däremot har jag ju en kille på 2½ och en tredje kille på snart fem månader som kräver en hel del uppmärksamhet så att orka blogga varje dag kanske inte hinns med.....men det blir vad det blir.

Blev väldigt sugen på att baka mandelkubb men sockret var slut och jag vet inte riktigt om jag orkar att åka och handla. Det får väl bli morgondagens uppdrag annars.

Min älskade man och min käre svärfar har varit iväg idag och fixat parkeringsbromsen på min bil, så i veckan blir det till att åka iväg på en ombesiktning och se om den går igenom denna gång. Alltid lika spännande.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards