Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Är våren på väg månne??

Av Wenche Rydén Linné - 22 mars 2011 18:27

Tänkte ta mig en promenad igår men det var så disigt och kallt så jag struntade i det. Däremot blev det en långrunda idag och det var riktigt skönt. Solen var uppe och tittade men det blåste riktigt ordentligt. Passade på att hämta upp Fabian från från skolan på hemvägen. Nu är det snart dax att hämta honom från Scouterna.

Funderar på att köra ett "bakmaraton" imorgon men vi får se hur sugen jag är då och om pojkarna känner för att hålla sig i skinnet. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards