Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Igår fick vi mycket gjort

Av Wenche Rydén Linné - 2 augusti 2011 13:04

Dagen startade trögt men farten ökade till slut.

Jag bakade bullar med tre olika fyllningar. 

Sedan blev det grötbrödet jag skrev om för ett tag sedan.

Under jäsning så gjorde vi pannkakor, Fabian gjorde smeten och jag stekte dem.

Under tiden jag bakade så började min man med ett nytt projekt.

Vi behöver ett tak över ytterdörren men huset "veter" lite bökigt med ett fönster som går långt ut då man vänder det när det ska putsas.

Vi bestämde att vi länger taket åt andra hållet och lägger till utrymme för ett "fönster" och en liten bänk.

   

Fortsättning på detta sker idag.

 
 
Helgi

Helgi

6 augusti 2011 18:36

Jag tycker ni borde gå med i en tävling vi har på byggforumet jag jobbar på. Tävlingen går ut på att skriva om sin takläggning. Ert bidrag skulle bli uppskattat!

Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi

http://byggla.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards