Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Sen födelsedagspresent till mannen

Av Wenche Rydén Linné - 22 augusti 2011 21:44

När min man fyllde år (9 juli) så visste jag inte vad jag skulle köpa till honom. Jag tänkte att jag skulle nog hitta på något, men tiden sprang iväg och nu äntligen är det klart.

Jag har länge tittat efter ett namnsmycke i silver men inte hittat något i passande prisklass.

Han har redan två brickor med namnen Fabian och Adam på. Dessa gick på 990 kr med gravyr.

Gravyren syns nästan inte längre och han har problem med att de "ställer" sig upp mot halsen när han sover. Dessutom var vi tvugna att slipa ner hörnen på dem för de stack honom.

Förra helgen hittade jag en blogg här leladesign  som ägs av en tjej som heter Helena Söderström. 

Jag mailade till henne och frågade om hon hade någon sort av silversmycken (hon hade inte många sorte i silver) som våra barns namn skulle få plats på. 

Svar fick jag nästan direkt och efter lite mailande fram och tillbaka fick jag besked om att hon hade hittat en budskapsring som nog skulle passa och att den skulle anlända till henne under veckan.

Jag fick ett sms på fredagen med bild och hon skickade den med posten efter mitt ok.

Idag fick jag smycket och min man var vääääldigt nöjd och glad.

Tack så jättemycket Helena för ett fint arbete och vänligt bemötande.

 

 
 
Ingen bild

Helena

23 augusti 2011 09:57

Men tack snälla :D Jag blir ju allt lite rörd av så fina ord. Mvh Helena LelaDesign

Wenche Rydén Linné

23 augusti 2011 10:47

Jag berömmer när det finns anledning och det fanns det verkligen nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:31


Adam skulle på ninjakalas i fredags. Klart att han skulle ha ett ninjakort till killen som fyllde år. ...

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:29


En av Adams (mellanpojken) klasskompisar fyllde år.

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:24


Svågern fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 10 maj 2015 10:09

Svärfar fyllde år

Av Wenche Rydén Linné - 18 mars 2013 22:58

Ikväll gick jag ifrån jobbet ett par timmar för en av trivselklubben anordnad pysselkväll på den lokala blomstergården. Där får man tips och hjälp och det finns hur mycket material som helst. Såhär blev resultatet...

Ovido - Quiz & Flashcards