Alla inlägg under augusti 2011

Av Wenche Rydén Linné - 2 augusti 2011 12:01

I lördags och söndags fick jag äran att träffa min käre bror och hans älskade. Kallar henne syster för det är så hon känns för mig. De är så söta ihop och jag bara älskar att se min bror så lycklig.

Jag bara längtar till nästa möte.

Det är märkligt att syskon som man nästan inte tålde när man var liten kan man bli så "beroende" av när man har blivit större.

Min bror är nio år äldre så vi hängde inte ihop så mycket när vi var yngre.

Vi har dessutom inte samma pappa och hans bor i Norge så på somrarna så tillbringade ju han en viss del av sommarlovet  där. 

När han skulle börja gymnasiet så blev det en lantbruksskola en liten bit hemifrån där de även blev inackorderade så då var han bara hemma på helgerna.

Nu däremot när vi träffas (tyvärr allt för sällan) så har vi väldigt roligt (tycker iaf jag hihi).

 

Ovido - Quiz & Flashcards